czwartek, 22 marca 2012

Prolog


Prolog
*sześć miesięcy wcześniej*
Kolejny dzień, promienie słoneczne przebijały się przez ciemne zasłony. Po pokoju walały się ciuchy, butelki po napojach, opakowania od jedzenia. Nagle rozległ się dźwięk budzika. Podniosłam leniwie głowę i spojrzałam na zegarek. Wskazówki wskazywały siódmą pięćdziesiąt pięć.
-Cholera ! Zaspałam.- krzyknęłam zdenerwowana. Zerwałam się z łóżka, biegnąc w stronę szafy. Po drodze, potykałam się o śmieci. Wzięłam pierwsze lepsze ciuchy i popędziłam do łazienki. Założyłam ubrania, zrobiłam delikatny makijaż i byłam gotowa do wyjścia. Jeszcze tylko zaparzyłam kawę i ruszyłam biegiem w stronę uniwersytetu. Na zewnątrz , było bardzo ciepło tego dnia. Idąc, wpatrywałam się na godzinę w telefonie, gdy przypadkiem wpadłam na inną osobę, wylewając na nią kawę.
-Uważaj jak cho...- zamarłam. Ujrzałam wysokiego mężczyznę, burzę brązowych loków oraz zielone oczy. Wylałam właśnie kawę, na Harry'ego Styles'a. Zamiast coś powiedzieć, przeprosić, stałam tam i gapiłam się w niego jak idiotka. Chłopak ciężko wzdychnął, skarcając mnie wzrokiem.
-O boże, przepraszam. Ja nie chciałam... na prawdę nie chciałam, jeszcze raz przepraszam. - mówiłam, cała się trzęsąc.- Zapłacę Ci, za tą koszulkę. -ciągnęłam, wymachując rękami, jak głupia.
-Dobrze, spokojnie.- przytrzymał mnie za nadgarstki.- Nic wielkiego się nie stało, to tylko koszulka.- uśmiechnął się, tym swoim nieziemskim uśmiechem.
-Czy mogę Ci się jakoś zrewanżować?
-Tutaj masz mój numer. Zadzwonię do Ciebie, i podam szczegóły. Przepraszam, ale muszę już iść.- zanim zdążyłam cokolwiek powiedzieć, odszedł.


________________________________________________
A więc tak, zaczynam pisać opowiadanie z moją przyjaciółką (Angeliką), oczywiście o One Direction.
Miłego czytania, komentujcie, polecajcie. xx

M&A.

5 komentarzy:

  1. nieziemski prolog! uh, gdybym ja wpadła na Stylesa, chyba bym na miejscu umarła. a później zaprosiła go na kawę *_*"

    wiesz, że czekam na pierwszy rozdział. jestem ciekawa, czy to zdarzenie zapoczątkuje jakąś głębszą relację między bohaterką a Hazzą.

    xo, jessalyn.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super : ) http://tell-me-a-lie-one-direction.blogspot.com/ zapraszam do mnie
    nie mogę się doczekać nowego rozdziału pisz szybko

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobało ;) oj dziewczyna miała naprawdę szczęście, że wpadła na Harrego a co tam, że wylała na niego kawę ważne że go spotkała i może przerodzi się to w coś więcej ;) czekam na jedyneczkę ;* i zapraszam na czwóreczkę na cartas-a-olivia.blog.onet.pl ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem, wiem. ale mimo wszystko sie staram pisac i czekac na jakies opinie czy cokolwiek.. :)

    poza tym świetny blog, kiedy 1 rozdzial? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. siemanero! Informuję o 11 rozdziale, ktory pojawił sie dzis na mykryptonite.blog.onet.pl zapraszam!! Polly.

    OdpowiedzUsuń